Fransızca Dedikodu Yazısı

Merhaba arkadaşlar. Üniversite yıllarımda Fransızca yazılı anlatım dersi sınavında yazdığım dedikodu yazısını sizinle paylaşmak istiyorum. Belki sınavda size de böyle bir soru sorulabilir ya da ödev olarak dedikodu yazısı yazmanız istenebilir. İşte benim dedikodu yazısı örneğim.

Not: Bu yazı Fransız birisi tarafından kontrol edilmiştir. Fransızcası herhangi bir hata içermemektedir.(diye umut ediyorum)

/// Diğer Fransızca Mektup Örnekleri ///

Fransızca Dedikodu Yazısı
Hey camarade, comment vas-tu? Je me souviens des jours grandioses que nous avions au lycée. J'espère que tu te souviens de toutes les choses mémorables que nous avons faites. Rappele-toi les premiers jours au lycée. Il y avait une fille qui était toujours assise à son bureau dans la classe, bien en avance. Elle parlait toujours avec les enseignants dans l’objectif d’avoir de bonnes notes. Mais elle était un peu idiote, non? Même si elle s'entendait bien avec les enseignants, ses notes n'était pas meilleures que les nôtres. Et si nous parlions d’Ahmet ? Je ne l’ai jamais beaucoup aimé. D’abord, parce qu'il était beau et qu’il il y avait beaucoup de trop de filles autour de lui à mon goût. D’autre part à un moment, je suis tombé amoureux d’Ayse. Il le savait et il a essayé de sortir avec juste pour me vexer. Putain d'idiot. Tu serais étonné de savoir ce qu’il fait en ce moment. Je le suis sur Facebook, maintenant il est marié à une fille laide. Et elle n'a pas d’emploi, aussi. Il mérite bien cette jeune fille. Il ya une dernière chose que je veux te dire. Et là je suis sûr que tu t'en souviendras bien. Quand nous étions à l'examen d'anglais, Niyazi essayait de tricher. Quand le professeur l’a vu, il était rouge de honte. Ahah, en plus il a toujours été quelqu'un de très timide. Son plus gros problème, c’est qu’il rougit très facilement. Je pense qu’il ne trouvera personne à épouser, déjà qu'il n'a jamais eu de petite amie dans sa vie. C'est tout ce que je voulais te dire mon cher camarade. Si tu as quelques souvenirs à me remémorer, je serai très heureux de recevoir une lettre de ta part. Prend bien soin de toi!

Dedikodu Yazısı Türkçe
Merhaba dostum nasılsın? Lisede yaşadığımız anıları hatırlıyorum. Umarım sende yaşadığımız tüm anıları hatırlıyorsundur. Lisenin ilk günlerini hatırla. Sınıfta en ön sırada oturan bir kız vardı. İyi notlar almak için sürekli öğretmenlerle konuşuyordu (yalakalık yapıyordu). Ama o biraz aptaldı, değil mi? Öğretmenleri her zaman dinlemesine rağmen, notları hiçbir zaman bizim ki kadar iyi değildi. Ahmet hakkında konuşacak olursam. Onu pek sevmezdim. İlk olarak şunu söyleyeyim, etrafında bir sürü kız vardı. Diğer bir taraftan, ben Ayşe’ye âşık olmuştum. O bunu biliyordu ve beni üzmek için Ayşe’yle flört etmeyi denedi. Lanet aptal :D. Bunu öğrenince şaşkına döneceksin. Ona Facebook’tan baktım da şuan çirkin bir kızla evli. İşi de yok. O gerçekten bu kadını hak ediyor. Son olarak söylemek istediğim şey ise, eminim ki sen bunu çok iyi hatırlıyorsun. Biz ingilizce sınavındayken, Niyazi kopya çekmeyi denedi. Öğretmen onu gördüğünde kıpkırmızı olmuştu. Haha, dahası o çok utangaç birisiydi. En büyük problemi is çok basit kızarıyordu. Bence o evlenecek birisini bulamayacak, daha önce hayatında kız arkadaşı da olmadı. Sana söylemek istediklerim bu kadar dostum. Eğer senin de bana hatırlatmak istediğin anılar var ise, senden mektup almaktan çok memnun olurum. Kendine iyi bak.

Fransızca Tüm Dersler İçin Tıklayınız 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder